ניהול הנדסה ושרותי הנדסה

חברות וארגונים רבים בארץ ובעולם מחזיקים בידע ייחודי. חלקן בעלות ידע בהייטק, תוכנה, רפואה, ציוד רפואי, פודטק או פארמה. המשותף לכל הארגונים הללו הוא הצורך בשירותי הקמת מעבדות או חדרים נקיים לצורך פיתוח ובדיקת מוצריהם. עם זאת, חרף כל הידע הרב שיש בחברות אלה ועל אף הידע הרב הקיים בקרב הצוות וההנהלה, ממהנדסים ורופאים ועד לחוקרים, הוא לא מספיק כאשר מגיע שלב של תכנון והקמת מעבדה, חדר נקי, מתחם ייצור או כל אפיון של רכש ציוד תהליכי או מערכות תומכות. כאן נדרש ידע מקצועי רחב שבנוי מנסיון רב שנים ונמצא בחזית הטכנולוגיה, דבר שמבטיח התאמת פתרון מתאים, נכון וחסכוני ללקוח.

הקמת מערך בינוי שלם, המאויש על ידי בעלי ניסיון בתחום לרבות מהנדסים, יועצים, צוות בינוי, אנשי אחזקה ושלל גורמים מקצועיים עשוי להיות מורכב ביותר. כדי ליהנות מהמענה המקיף והמקצועי ביותר, הפתרון הראוי ביותר הוא לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בתחום שתוכל לספק שירותי תמיכה הנדסית לפרויקטים מסוג זה.

שירותי תמיכה הנדסית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

פרויקטים הנדסיים דורשים מומחיות מקצועית וניסיון רב שנים בתחום ההתמחות הרלוונטי. משלב אפיון הצרכים המדויק ועד לתכנון מקיף ומפורט של כל שלבי הפרויקט, הידע מקצועי הגלום בחברת אנג’ניטי פי.אמ בע”מ יהווה תמיכה עבור צרכיך ויהווה את המפתח להצלחת התהליכים שלך.

פרויקט מסוג שכזה דורש אספקטים ייחודיים והבנה מעמיקה בתחומים שלרוב אינם מצויים בארגון או חברה. גם אם קיימת רמה של ידע בתחום ספציפי זה בחברה או בארגון לרוב זהו ידע ממוקד ובעלי הידע אינם מעורים דים עם עולם התכנון.

המענה האידיאלי שלך לשירותי תמיכה הנדסית מקצה לקצה

תמיכה הנדסית כוללת מגוון רחב ועשיר של שירותים ובהם כתיבת מסמכים הנדסיים כגון מסמכי אפיון, הגדרת דרישות, BOD, URS, הגדרת תכנונים שונים, בחירת קבלנים וספקים לביצוע, פיקוח וניהול הבינוי, המיכון ועוד. אנו בחברת אנג’ניטי פי.אמ. בע”מ מהווים עבורך One Stop Shop ומביאים ניסיון ובקיאות מעמיקה בשירותי תמיכה הנדסים בכל היבטי הפרויקט משלב התכנון ועד התחזוקה השוטפת.

למאמר בנושא ניהול פרויקטים 

נשמח לעמוד לשירותכם מלאו את הטופס

ההתמחויות שלנו

ניהול פרויקטים

ניהול הפרויקט מבוצע ע"י מנהלי פרויקטים מנוסים שיובילו את ההנדסה והפרויקט בהצלחה ובמקצועיות הגבוהה ביותר

ניהול התכנון

ניהול התכנון מבוצע ע"י מומחים בעלי ניסיון להובלת פתרונות מותאמי לקוח לתפעול והצלחה עסקית

ולידציות

אימות תהליך התכנון והביצוע, מבוצע ע"י תהליכי אימות המספקים כיסוי מלא עבור חבילת ולידציה שלמה

ניהול הנדסה / שרותי הנדסה

הלקוחות שלנו זוכים במהנדסים מנוסים שינהלו ויתמכו בכל הצרכים הטכניים וההנדסיים של החברה

תיעוד ומסמכים

תיעוד כמפתח לשליטה בתהליך כתיבה והפקת מסמכים הנדסיים לתמיכה מלאה ומקיפה בפרויקט

ייעוץ מעבדה

יועץ מעבדה הינו חלק מצוות התכנון של הפרויקט. יועץ המעבדה אמון על כלל התהליך ההנדסי.

ניהול אחזקה

אמינות התהליך מושגת עם אחזקה נאותה אחזקה היא המפתח להצלחה ומפחיתה זמני השבתה